brzuchy

fot. Kasia Znana z Wild Tofu


Oto rzeźby wykonane przeze mnie symbolizujące moje połączenie z Matką Ziemią. Rodząc swoje dzieci mocniej poczułam, poczułam w ciele, organicznie, że jestem częścią większej całości. Pochodzę, rodzę z Ziemi. Z tego wewnętrznego odczucia pojawiła się we mnie wizja Opowieści z brzucha. Zapragnęłam je wydać na świat wg. mojego nowego podejścia do narodzin. Pozwoliłam sobie, aby ten projekt dojrzewał, ukazywał swoje młode pędy, dojrzewał we mnie. Pozwoliłam sobie otworzyć Siebie na to doświadczenie kreowania, tego co jest we mnie w połączeniu z moja naturą...Gliniane brzuchy są zapisem tego doświadczenia...głoskami wydobywającymi się z mojego brzucha.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej