528 HZ Miracle Theta Binaural Beats - DNA Activation for 2012

Zapraszam na wyprawę po strukturze dobrobytu. Po nitkach do kłębka...każdy może trafić po swój magiczny skarb....dobrze spędzając przy tym czas. Nie trzeba będzie jechać zbyt daleko. Podróże, kóre proponuję są dla tych, którzy cenią komfort i EKOnomię i mają odrobinę poczucia dobrego humoru...Zatem otwieram Biuro PODróży.Pod różą, bowiem kryje się wiele tajemnic i mając do nich dostęp można zanurzyć się w piękne przestrzenie, ujrzeć je na nowo lub wymalować, skonstruować je samemu, po swojemu. Środkiem lokomocji zatem będzie na początku, treningowo róża. W następnych podejściach uczestnicy będą mogli sobie stworzyć właśny środek lokomocji, czytaj locus-przestrzeń, moc- radość tworzenia, JA - w zgodzie z Twoim NAjwyższym i najniższym JA i w zgodzie z prawami nautry.
 Będąc w środku własnej lokomocji wybierzemy sobie kierunek, w którym skierujemy swoją uwagę. Każdy będzie mógł indywidualnie zaprojektować dla SIEBIE WYJĄTKOWEGO, specjalną trasę nie tracąc z oka towarzyszy podróży...Biuro PODróżą nie daje wam towaru do ręki, ale pokazuje wam kierunki, szlaki wręcza jedynie ,,wędki". Ryby łowicie sami.
 Zaczynam 21.12.2010 o 12.00
Razem z Emilką aktywujemy różowe kwarce w intencji miłości, dobrego sposobu komunikowania się między nami z moim mężem Michałem, aby mnie kochał i abym ja go kochała i czcią dla świętości Ziemi, jej mieszkańców, jej Życia rodzącego się nieustannie, jej cyklów , mądrości i piękna...Błogostanu dla Jasi, ANi, mam i tatusiów, babć i dziadków....tych blisko i tych gwiezdnych. Następnie wrzucamy kryształy do naszego stawu, aby  działałyy ze swoją mocą w sieci krystalicznej miłości dla Ziemmi razem z tysiącami ludzi na całym świecie.....
ZAtem moje marzenia na ten NOWY CZAS< NOWY CYKL< NOWY SEN to współdziałanie , współtworzenie, asystowanie przy narodzinach, przy urzeczyswistnianiu się nienazwanego. niematerialnego w nazwane, materialne w zgodzie z Sercem, w zgodzie z najprawdziwszą NAturą - NATURA pochodzi od słowa natus, nata, natum uorodzony....Zatem w czasie narodzin , b edąc dzisiaj tewraz w samym środku CUDU NARODZIN widzę, obserwuję <<OWO NATURALNE< RODZĄCE SIĘ PIĘKNO ŻIEMI< ŚWIATA>>>MOJEGO ŚWIATA<<<<ŚWIAT DO KTÓREGO NALEŻĘ>>>>TAK JAK NALEŻĄ ROŚLINY< ZWIERZĘTA< KAMIENIE< GWIAZDY I PYŁKI NEKTARU NA PŁATKACH KWIATÓW I JAK KWANTY ŚWIATŁA W MOICH KOMÓRKACH I CZĄSTKACH WSZYSTKIEGO< CO ISTNIEJE

ZApraszam siebie  i wkraczam w nowy czas podróży do wewnątrz i na zewnątrz, do tańca życia, malując je , rzeźbiąc, smakują, delektując się nim z innymi, szanując i ceniąc swoją scieżkę, daję przestrzeń innym, tak jak inni dają mi przestrzeń.
Tworzę ogród - przestrzęń miłości, piszę snując baśnie i je wydaję, asystuję przy narodzinach siebie, innych również małych dzieci...kocham męża, żyję szczęśliwie i spokojnie we wdzięcznośći i całkowitym zaufaniu i daję swoją uwagę pięknu, dobru, i prawdzie w sobie  w zgodzie z prawami natury...poznaję mądrość roślin i one prowadzą mnie w tworzeniu ogrodu, wsłuchuję się w mądrość Ziemi i ona uczy mnie jak tworzyć Swój bezpieczny i dobry dom z innymi na tej planecie, rozmawiam z kryształami i aktywuję w sobie krystaliczna mądrość miłości dającą, emanuącą uzdrowieniem, zatem będąc w harmonii i dbając codziennie o miłość , ugruntowanie, radość, kreację z radości, tworzę wokół siebnie przestrzeń miłości i umiem to czcić i cenić...mam prawo dop błędów , ale obiecuję sobie zaufać i iść piękną drogą bezwarunkowej miłości, tworząc sama i zinnymi imperium wewnętrznego szczęscia w wolności. AHO! Architektura dla Ziemi, sztuka dla ZIemi, Ciało i ZIemia, ciało I WOsda, ciało i ogień ciało i poiwetrze w intecji życia w naturalnym stanie -----błogostanie....AHO!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej