__INSTYTUT IRL KRAKÓW. TEMAT Nr 2.



Refleksje grudniowo-mikołajkowe
Kochani, dziękuję że jesteście...czuję się wdzięczna sobie i wam...czuję się obdarowana, nie muszę dzisiaj dostać żadnego prezentu, a tak się cieszę że jestem cała i zdrowa i taka właśnie jaka jestem...
Dzisiaj organizowałam mikołajki u mojej Janinki w szkole...dzieci dostały magiczny sznurek znany od tysięcy lat dzieciom na naszej planecie i na Hawajach, i na Syberii, w Afryce, Papui Nowej Gwinei...można z niego czarować niezwykłe historie, znaki, figury. Uświadomiłam sobie, że ten sznurek mający połączone ze sobą końce jest w zasadzie kręgiem, z którego można w nieskończoność tworzyć, można również łączyć się z historiami, które powstały tysiące lat temu w zabawie i zachwycie nad życiem ( a przy okazji dzięlę się z wami chlebem wymyślonym przez naszych krakowskich rodaków cudowny dla zdrowia...smacznego

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej