Królowa Słońca - zagrożenie dla pszczół

Komentarze

  1. Cudowny Film !
    Mój Dziadek był pszczelarzem. Babcia też często pomagała przy pszczołach. Mieli parę uli w ogrodzie, pasiekę za miasteczkiem i jeszcze jedną nad rzeką. Sam osobiście miód parę razy kręciłem w wirówce. Takiej na korbę. Trzy ramki się wkładało, podstawiało słoik za słoikiem i heja! I tak przez parę dni. Wszystko w domu pachniało! Powietrze aż gęste było :)
    Kiedyś obserwowałem jak Dziadek zbierał z drzewa w ogrodzie Nowy Rój i zanosił go do Nowego Ula. Niesamowite przeżycie.

    No i nieśmiertelny Steiner, który tak wiele nowego odkrył w tak wielu dziedzinach - według mnie ciągle przez nas nierozumiany - jak się okazuje w temacie pszczół też miał wiele do powiedzenia.

    A moja Mama z grupą znajomych rolników wieki temu wprowadzała w Polsce biodynamikę. Wtedy trzeba było po pomysły Steinera jeździć do Goetheanum albo sprowadzać kolegów znad Łaby do nas. Nie było internetu :)

    Jak nic muszę zostać pszczelarzem. Mam za balkonem kawał poziomego dachu. Będzie jak znalazł. Ciekawe czy w Polsce pszczelarstwo dachowe jest legalne.

    Pozdrowienia,
    Krzysztof
    Zabawna Nauka . pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej